Samarbejdspartnere
Hvis der opstår akutte skader udefra og varmemesteren eller bestyrelsen ikke kan kontaktes, skal nedenstående håndværkere kontaktes. Når håndværkerne har udført arbejdet, skal viceværten eller bestyrelsen informeres om det udførte arbejde. Alternativt kan ejendomsadministratoren Berit Nielsen fra Advokatfirmaet Arne Linde Olsen ApS kontaktes på telefonnummer 33 38 03 00 eller e-mail bn@cphlaw.dk. Håndværkere der udfører arbejde i foreningen SKAL være autoriseret grundet forsikringen.
Ista
Tlf.: 77 32 32 32
Aller & Kristiansen VVS (Døgnvagt)
Tlf 60 15 14 50
aller.kristiansen@gmail.com
Claus Axmark VVS (Døgnvagt)
Tlf.: 28 77 64 20
Tlf.: 47 33 93 93
Murermester Mads Nielsen
Tlf.: 24 45 30 03
murermesternielsen91@gmail.com
Binau Låse (Døgnvagt)
Tlf.: 60 60 60 60
KBH Malerservice, Birgitte
Tlf.: 30 20 73 70
kbh.malerservices@hotmail.com
Morten Liisberg ApS
Tlf.: 28 12 50 50
MKA service Aps
Tlf.: 20 93 74 26
mkaserviceaps@gmail.com
Quick Lift
Tlf.: 44 84 34 76
Ny partner registreres senere.
RenX v./ Ole
Tlf.: 27 45 98 98
Tlf.: 70 25 72 12
Yderligere information
Regler for parkering er angivet i Boligreglementet Paragraf 9, Parkering.
Et depositum på 250,00 kr. skal indbetales på kontonummer:
Reg: 3001
Konto: 3015261099
Fremvis kvitteringen i ejendomskontorets åbningstid sammen med 10,00 kr. for udlevering af P-tilladelse.
P-tilladelsen gælder fra 1. januar til 31. december. Hver december byttes gældende P-tilladelse mod betaling af 10,00 kr.
Regler for vaskeriet er angivet i Boligreglementet Paragraf 3, Vaskeriet.
Ikke helt, men næsten. Ansvarsfordelingen mellem ejer og foreningen er udpenslet i §21 i vedtægterne.
En tommelfingerregel er, at alt inden i lejligheden er ejerens ejendom og ansvar, på nær det “lodrette” som vi alle deles om. Disse “fælles forsyningsledninger og fællesinstallationer” har foreningen ansvaret for at sørge for vedligeholdelsen af. Det drejer sig fx om de fælles stigstrenge, strømføringer og faldstammer.
Altså,
- de lodrette vandrør er fælles, men fra og med udtaget (“T-stykket”) er det dit
- el-forsyningsledningerne er fælles, men fra og med målerskabet er installationerne dine
- faldstammerne er fælles, men til og med tilslutningen er rørene dine (inklusiv gulvafløb)
- signalledningerne (kabel-tv, ringe ledning) er fælles, men stik og apparater er dine
- lejlighedens yderdøre, vinduer og kælderrum er foreningens ansvar
Gulv, loft, vægge, gulvbrædder, radiatorer, døre, stikkontakter, ringeklokke osv osv – alt dette og mere til er altså både din ejendom, dit ansvar og din udgift når det skal vedligeholdes.
Ved reservering skal leje og depositum kr. 500,00 + 500,00 ialt 1.000,00 betales senest 8 dage efter. Beløbet skal overføres til kontonummer:
Reg: 3001
Konto: 3015261099
Husk at påføre:
Navn, Adresse, Ejerlejlighedsnummer samt kontonummer til tilbagebetaling af depositum.
Bliver beløbet ikke indbetalt inden fristens udløb, vil reserveringen blive annulleret – husk at medbringe kvitteringen ved afhentning af nøgle.
Der bliver stillet rengøringsmaterialer til rådighed ved udlevering af nøgler.
Hvis rengøringen ikke bliver godkendt, vil man få en mulighed for at gøre det om. Hvis det stadig ikke bliver accepteret, vil depositummet ikke blive tilbagebetalt, samt vil ejerforeningen sende en regning for rengøringen til lejeren.
Dette er for, at vi alle kan være sikker på at overtage et lokale, der er 100% rengjort, hvis vi lejer det.
Afbestilling af lokalet skal ske senest 10 dage inden den dato du har bestilt lokalet til, ellers går dit depositum tabt.